Teoriundervisning

Hos Soranernes Køreskole foregår teoriundervisningen over 8 aftener på samme ugedag som du starter, men som elev er du velkommen til at følge ligeså mange teorihold som du har behov for i op til 12 måneder fra startdato.

Du skal regne med at det kan tage mellem 2 ½-3½ måned før du har kørekortet. Det afhænger blandt andet af ventetider på prøverne hos Færdselsstyrlsen som kan være varierende.

Den første teoriaften får du udover undervisning også udleveret og gennemgået en lektionsplan, så du kan se hvordan undervisningen er tilrettelagt og ved hvad vi skal gennemgå næste gang vi mødes.

En af grundene til den høje førstegangsbeståelse på både teori- og køreprøver er, at der er sammenhæng mellem teori- og den praktiske undervisning i skolevognen.

Da vi ønsker at det er rart på holdet, starter alle eleverne samtidigt og er derfor på samme niveau. Det er typisk små hold på 6 til 12 elever, som gør at der er tid til at hjælpe hver enkelt elev, samt besvare alle spørgsmål grundigt.

Som elev på køreskolen blive du altid undervist af den samme kørelærer i både teori- og køreundervisningen. Det er en kømpe fordel, i forhold til forståelse af elevens indlæring og dermed har vi nemmere ved at gennemføre prøver med godt resultat.

Det vigtigste for os er, at du både bliver gjort klar til en prøve og bliver en sikker og ansvarsfuld bilist.