Ved 0 fejl ved første teoriprøve får du 1000 kr. (KUN førstegangserhververe)
NY REKORD PÅ KØRESKOLEN i 2023. Hele 36 køreprøver bestået i træk!!!

BYENS BEDSTE PRIS PÅ KØREKORT med PRISGARANTI på Lovpakken i Sorø by i hele 2024.

Vi sætter aldrig kvalitet og fokus over styr. Hvilket vores høje beståelsesprocent tydeligt viser. I 2023 havde vi 36 beståede køreprøver i træk.

Du får den bedste pris. Din pris er ALTID 500 kr. billigere end den billigste Lovpakke du kan finde i Sorø by.

Prisgaranti gælder frem til den dag fakturaen sendes og alle elever er garanteret den absolut laveste pris i Sorø.

EKSTRA!!! Førstegangserhververe får samtidigt 4 måneders online adgang til teoriundervisning.dk til en værdi på 500 kr.

Lovpakke kørekort med prisgaranti ( bemærk førstehjælp er ikke med i lovpakken )

* Ubegrænset teori på køreskolen op til 12 måneder 3.200 kr. dog minimum 29 teorilektioner á 45 min.

* Online adgang til teoribog og teoritests i 4 mdr. GRATIS for førstegangserhververe.( værdi 500 kr.)

* 4 kørelektioner á 45 min på manøvrebane inkl. leje af bil  2.800 kr.

* 4 kørelektioner á 45 min på køreteknisk anlæg inkl. leje af bil 3.100 kr.

* 16 kørelektioner á 45 min på vej 9.600 kr.

* Der køres i tidsrummet mandag til fredag kl 8.00 - 18.00 og weekender kun efter aftale.

Prisgaranti lige p.t. 14.000 kr. Du sparer 4.700 kr.

OBS!!! Prisen kan variere fra hold til hold og den bedste pris opnås uanset hvornår du tilmelder dig eller hvilket hold du vælger i hele 2024. Du slipper ganske enkelt for at skulle sammenligne priser.

Det er muligt at dele betalingen i 2 eller 3 rater. Raterne betales  med en måneds mellemrum. Der koster 500 kr. ekstra at dele bataligen op i 2 eller 3 gange i administrationsgebyr.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der gives penge tilbage op til 1 år efter start på køreskolen, hvis forløbet afbrydes og der er betalt forud, dog modregnes i henhold til listeprisen.

Herudover skal du regne med følgende udgifter som er påkrævet når du skal erhverve kørekort:

* NYT! 6 stk. pasfoto taget på køreskolen ( gælder både til pas og kørekort ) 80 kr.

* Lægeattest ca.500kr.

* Prøvegebyr til Færdselsstyrelsen 1.170 kr. (gælder både til teori- og køreprøven for førstegangserhververe)

* Gebyr til Færdselsstyrelsen (generhverv og kontrollerende prøver) 890 kr.

* Færdselrelateret førstehjælp på køreskolen ( 8 timer )  600 kr.

* Leje af skolevognen til køreprøven, booking af køreprøven inkl. 60 min. obligatorisk kørsel før prøven 1.500 kr.

* En hel køretime á 60 min 800 kr.

* Kørelektioner på vej á 45 min. 600 kr.

* Eneteori pr. 45 min lektion 350 kr.

Behovet for eventuelle ekstra kørelektioner er forskelligt fra elev til elev og aftales sammen med eleverne når vi har kørt en evaluerende prøve efter at teoriprøven er bestået. Vi kører altid dobbeltlektioner. En kørelektion er på 45 minutter.

Køreskolen tilbyder favorable rabatter på ekstra kørelektioner som oplyses hvis behovet skulle opstå.

Ekstra kørelektioner betales inden den praktiske prøve. Fakturaen betales ved bankoverførsel eller efter aftale kontant.

SÆRLIG KØREUNDERVISNING (kørselsforbud)

* i alt 8 teorilektioner (eneundervisning) i alt 2.400 kr. ( OBS! ENEUNDERVISNING)
* 8 kørelektioner á 45 min på vej 4.8
00 kr.
* Leje af skolevognen til køreprøven inklusive 60 min. obligatorisk opvarmningskørsel op til prøven 1.500 kr.

* Online adgang til teoribog og teoritests i 4 mdr. 500 kr.

Der gives penge tilbage op til 1 år efter start på køreskolen, hvis forløbet afbrydes.

I alt  9.200 kr. ( betaling forfalder 3 dage inden teoristart ).

GENERHVERV eller KONTROLLERENDE PRØVE

* 2 kørelektioner på vej 1.200 kr.

* Leje af skolevognen til køreprøven,  inkl. 60 min. obligatorisk  kørsel før prøven 1.500 kr.

Online adgang til teoribog og teoritests i 4 mdr. 500 kr.

* Administrationsgebyr til booking af prøverne i alt 200 kr.

I alt  3.400 kr.

Aftalte køretimer skal aflyses senest dagen før inden kl. 12.00. Dog skal aftalte køretimer til om mandagen aflyses sensest fredag inden kl. 12. Ved sygdom kontaktes kørelæreren senest kl 7.00. På den måde har jeg mulighed for at udnytte tiden til en anden elev og dermed nedbringe den samlede ventetid for alle elever. Ved for sen aflysning betales der desværre for den aftalte køretid.

Alle priser er incl. moms. Retten til ændringer forbeholdes. Gældende fra 2.12.2023.

OBS! En teori- eller kørelektion har en varighed á 45 minutter.

Bankoplysninger. Nykredit reg.nr. 5470 Kontonr. 4218322